13 abr 2009

LO MEU ESTIMAT EBRE

Tinc el cor a l'Ebre. Els seus paissatges, la seva gent, tota la cultura i el patrimoni històric que envolta el riu em són propis i propers. El meu tiet José (en memòria del qual em van posar nom) va lluitar en defensa de la llibertat des de les seves aigües i va vessar la seva sang al riu intentant aturar l'avanç feixista durant la nostra guerra incivil. Potser per això cada vegada que baixo a la llera sento un pessic al cor. Sóc de l'Ebre i tinc a bona part de la gent que més m'estimo allà baix. Des del Delta fins a Fontibre, l'Ebre, el Ebro, la seva natura, el seu patrimoni històric i la seva cultura es un tresor que cal protegir i jo també estic disposat a lluitar per defensar-lo. Visca l'Ebre ! Viva el Ebro !

1 comentario:

Ars Natura dijo...

Me encantan tus listas de científicos y maestros.

Un saludo.