18 abr 2008

AHIR A LA FNAC


Vull agraïr tota la gent que va venir ahir a la FNAC per acompanyar-me en la presentació del meu darrer llibre "La meva primera guia sobre el canvi climàtic", publicat per La Galera.

Em continua semblant gairebé màgic que un grapat de reflexions ordenades amb més voluntat que ofici a la pantalla d'un ordinador puguin esdevenir finalment un llibre, que aquest llibre ompli els prestatges de les llibreries i, el millor de tot, que hi hagi gent disposada a comprar-lo i llegir-ho.

Moltes gràcies a Josep Garriga, Director de l'Oficina Catalana del Canvi Climàtic pel seu suport a la meva feina, ara i al llarg de tants anys. També vull agraïr totes les entitats que em van fer costat i, per suposat, a tots els amics i familiars que em vàreu acompanyar. Gràcies de tot cor, és en vosaltres que trobo la força per continuar endavant.

Però, permeteu-me que faci un agraïment especial a l'Alfred Rodríguez-Picó que, tot i tenir programa de tele en directe una mica després (l'excelent El temps del Picó a BTV) tot i que va ser una tarda de tempesta (i tots sabem com viu l'Alfred les tempestes, l'emoció el supera) va venir a presentar el llibre i a obsequiar-nos a tots els que vam ser-hi a la FNAC amb la seva sabiessa, el seu poder com a gran comunicador ambiental i la seva simpatia i proximitat. Ets un crack Alfred i t'estimo molt amic.

Gràcies a tots i fins la propera trobada !

No hay comentarios: