9 jun 2008

ÈXIT EDITORIAL

Els companys de “La Galera” m’acaben de confirmar que el meu darrer llibre “La meva primera guia sobre el canvi climàtic” ha esgotat la seva primera edició en tant sols un parell de mesos (4.000 exemplars, poca broma) i que a finals d’aquesta mateixa setmana el tornaran a imprimir i distribuir per les llibreries.

Vull agrair de tot cor la gent que m’està fent confiança tot comprant aquest llibre tant especial per a mi. Amb ell he volgut adreçar-me als meus lectors més joves (i també als adults) per tal que coneguin d’una forma planera, entenedora i fins i tot divertida què és això del canvi climàtic, de quina manera ens esta començant a afectar i que podem fer-hi tots plegats per tal d’adaptar-nos-hi i, en tot cas, mitigar els seus pitjors efectes.

Gràcies pel vostre suport i ara... a per la 3ª edició !!!

No hay comentarios: